İnsan Kaynakları Yönetim Danışmanlığı

İnsan Kaynakları Yönetimi Danışmanlığı

İnsan Kaynakları Yönetimi; kurumların başarı ve verimliliğini sağlamada kilit role sahiptir.

İK; insan performansını açığa çıkaran, bilimsel verilerle hareket eden bir yönetim sistemidir. Bir kurumun başarılı olmasının yegane şartı insan kaynaklarının yürüttüğü çalışmalardır.

İnsanı ilgilendiren tüm detaylar İKY’nin sorumluluğu altındadır. Bu anlamda üst yönetimin sağ kolu olan İK, kurumların stratejik ortağıdır. Güçlü kurumların başarısının sırrı insan kaynakları sisteminin doğru kurulumu ve insana verdiği değerdir. Sistem, düzen, inovasyon, gelişim, büyüme, kalite, yasal süreçlere göre işleyişlerin sürdürülmesi, markalaşma gibi tüm süreçler İK’nın görev alanındadır. Ayrıca işe alım, bordro ve özlük işleri, yasal haklar, iş güvenliği, motivasyon, kurumsallaşma, kariyer planlama, sendikal çalışmalar ve endüstri ilişkileri, performans yönetim sistemi, yetenek yönetimi, işveren markası, liderlik, sosyal sorumluluk, toplam kalite gibi tüm konular İK’nın kapsamındadır. İK, madeni cevhere dönüştürür.

İnsan Kaynakları Danışmanlığı geniş bir yelpazeye sahiptir ve her kurumun gelişim ihtiyacı farklılık göstermektedir. En gelişmiş kurumların bile İK Danışmanlığına ihtiyacı vardır. Çünkü gelişim ve bilgi sonsuzdur.

İK Danışmanlık Faaliyetleri Kapsamında neler yapmaktayız?

  • Mevcut Durum Analizi
  • Disiplin Yönetmeliği, Sosyal Medya Kullanım Yönetmeliği, iletişim Yönetmeliği vb.
  • Stratejik Plan Hazırlama
  • Organizasyon Şeması Oluşturma
  • İş Analizi
  • Görev Tanımı hazırlama
  • Yetkinlik Tanımlama
  • Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri
  • Oryantasyon Sistemi Kurma
  • Eğitim İhtiyaç Analizi Belirleme, Eğitim ve Gelişim Prosedürleri Oluşturma
  • Performans Yönetim Sistemi Kurma -Geliştirme
  • Çalışan Memnuniyeti Anketi hazırlama
  • İş Hukuku kapsamında İK idari para cezaları önleme yöntemleri form ve muvafakatname hazırlama
  • İşveren Markası Oluşturma
  • XYZ Kuşak Farkına göre Sistem Kurma ve Yapılandırma
  • Hedeflerle Kurum Kültürü Oluşturma